Potrivit dispozițiilor art. 33 alin (1) din OUG nr. 34/2020 ,, Valabilitatea documentelor eliberate de insituțiile și autoritățile publice se mențin pe toată perioada stării de asediu sau a stării de urgență, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestor stări ”
PRIN URMARE, VĂ ADUCEM LA CUNOȘTINȚĂ FAPTUL CĂ CERTIFICATELE DE ÎNCADRARE ÎN GRAD DE HANDICAP PENTRU ADULȚI ȘI COPIII CU DIZABILITĂȚI FIIND DOCUMENTE ELIBERATE DE COMISIA PENTRU PROTECȚIA COPILULUI, RESPECTIV COMISIA DE EVALUARE A PERSOANELOR ADULTE CU HANDICAP, IȘI MENȚIN VALABILITATEA DUPĂ ÎNCETAREA STĂRII DE URGENȚĂ PENTRU O PERIOADĂ DE 90 DE ZILE.
După încetarea stării de urgență, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Mureș va proceda la programarea activității de reînnoire a certificatelor de încadrare în grad de handicap, astfel încât în termen de maximum 90 de zile de la încetarea stării de urgență să fie eliberate noile certificate.
Last modified: 8 mai 2020